Більшість сучасних автомобілів мають ремінний привід газорозподільного механізму (ГРМ). Зазвичай його планову заміну роблять через 30 000 - 90 000 км пробігу, в залежності від моделі та автовиробника. Але разом з ним, виявляється, слід міняти одночасно і інші деталі...
Фахівці рекомендують при заміні ременя ГРМ міняти також водяний насос (помпу), який забезпечує циркуляцію охолоджуючої рідини в системі охолодження двигуна. Важливо купити якісну помпу, щоб вона була надійною.
Багато автомобілістів скаржаться, що після заміни ременя починають текти сальники коленвала і распредвала. Робоча рідина, витікаючи, потрапляє на ремінь з усіма негативними наслідками, що випливають звідси. Насправді такі ситуації не можна назвати рідкісними. Тому сальники теж краще відразу поміняти.
Фахівці рекомендують міняти ремінь ГРМ кожні 60 000 - 80 000 км пробігу. Особливо, якщо ви помітили на ньому надриви, складки і тріщини. Наприклад, у Renault Duster - кожні 60 000 км або через 4 роки.