Більшість автовиробників рекомендують міняти ремінь ГРМ через кожні 60-70 тис. кілометрів пробігу або через чотири роки. Але насправді проблеми з ним бувають набагато частіше. Сьогодні ми розповімо про те, як недорого уникнути загибу клапанів при обриві ременя ГРМ.
Часто розрив ременя ГРМ веде до зіштовхування поршнів і клапанів під час роботи силової установки, через що вони виходять з ладу.
В цьому випадку рекомендується звернутися за допомогою на СТО, щоб там провели цековку поршнів. Але така послуга коштує досить дорого.
Автомобілістам, які хочуть заощадити, потрібно поставити прокладки під головку автомобільного блоку циліндра. Таким чином збільшується зазор між поршнями і клапанами. Це помітно знизить ризик поломки клапанів. Але є один серйозний недолік - знизиться потужність двигуна.
Нагадаємо, що терміново перевірити стан ременя ГРМ потрібно, якщо почався сторонній шум з району його розташування і якщо виявлена теча рідини або масла в районі його кожухів.
Раніше експерти назвали ознаки, за якими можна визначити, що ремінь ГРМ не доживе до планової заміни.