Названо спосіб уникнути загибу клапанів при обриві ременя ГРМ

Автор: Максимов Віталій

Більшість автовиробників рекомендують міняти ремінь ГРМ через кожні 60-70 тис. кілометрів пробігу або через чотири роки. Але насправді проблеми з ним бувають набагато частіше. Сьогодні ми розповімо про те, як недорого уникнути загибу клапанів при обриві ременя ГРМ.

Названо спосіб уникнути загибу клапанів при обриві ременя ГРМ - today.ua

Часто розрив ременя ГРМ веде до зіштовхування поршнів і клапанів під час роботи силової установки, через що вони виходять з ладу.

В цьому випадку рекомендується звернутися за допомогою на СТО, щоб там провели цековку поршнів. Але така послуга коштує досить дорого.

Автомобілістам, які хочуть заощадити, потрібно поставити прокладки під головку автомобільного блоку циліндра. Таким чином збільшується зазор між поршнями і клапанами. Це помітно знизить ризик поломки клапанів. Але є один серйозний недолік - знизиться потужність двигуна.

Популярні зараз

У Мережі показали інтер'єр концепту позашляховика Kraz Chumak

Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників

Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal

Деякі українки отримають $1000 на розвиток бізнесу

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

Нагадаємо, що терміново перевірити стан ременя ГРМ потрібно, якщо почався сторонній шум з району його розташування і якщо виявлена теча рідини або масла в районі його кожухів.

Раніше експерти назвали ознаки, за якими можна визначити, що ремінь ГРМ не доживе до планової заміни.

Головне