Деякі автомобілісти впевнені, що в жодному разі не можна на автомобіль встановлювати акумуляторну батарею, ємність якої більша або менша за штатну. Однак, насправді це не так. Експерти журналу "За кермом" розвіяли чергові міфи водіїв.
Міф перший - Згорить стартер
Існує стереотип, що, мовляв, якщо на автомобіль встановлювати акумуляторну батарею, ємність якої більша або менша за штатну, то згорить стартер. Але це не так. Справа в тому, що струм, який споживається стартером, не визначається ємністю батареї. А напруга в бортмережі залишається незмінною, як і опір обмоток стартера.
Звичайно, якщо пробувати виїхати з болота, як то кажуть, "на стартері", то маленька батарейка розрядиться швидше. Але коли ви востаннє потрапляли у болото?
Міф другий - Буде постійний недозаряд, так як не вистачить струму генератора
Насправді акумуляторна батарея, ємністю більшою за штатну, спокійно повністю заряджається. Для цього немає жодних перешкод. Електроніка, відчувши падіння напруги, дає команду на підзарядку. Величина струму визначається різницею напруги генератора і батареї, а з ємністю це не пов'язано.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Міф третій - Збільшиться час заряду
Насправді, це не так. Збільшення часу заряду відбувається, коли ви заряджаєте повністю розряджений акумулятор. Звичайно, АКБ на 50 А·год зарядиться швидше, ніж на 60 А·год. У решті випадків якщо батарея віддала, наприклад, 2 А·ч, то стільки ж їй треба й повернути.
Більше АКБ, ніж штатну, точно не потрібно встановлювати, якщо під неї немає місця або якщо автомобіль продаватимуть. А маленька батарея підійде автомобілістам, які рідко їздять своєю машиною.
Нагадаємо, раніше ми розповіли про те, як правильно вибрати АКБ.