Кросовери апріорі повинні бути більш надійними та витривалими, ніж звичайні легкові автомобілі, такі, як, наприклад, седани. Але й серед кросоверів є моделі, які частіше виходять із ладу, ніж інші. Сьогодні ми назвемо 5 кросоверів, які посіли найнижчі місця у тесті на витривалість німецького журналу AUTO BILD.
У тесті на витривалість журналу AUTO BILD автомобілі повністю розбирають після перших 100 000 км пробігу, щоб виявити приховані дефекти. Це найкращий спосіб дізнатися про проблеми з автомобілем, які виникли під час експлуатації. Крім того, враховуються дефекти, виявлені безпосередньо під час експлуатації.
3-е місце - Citroen C4 Cactus PureTech 110 Feel
Міні-кросовер Citroen C4 Cactus (див. фото вгорі) почали випускати у 2014 році (тест на витривалість розпочали у 2015 році). Це симпатичний автомобіль із незвичайним дизайном. І доступний за ціною. Але навіть при доступній ціні не слід забувати про надійність. А C4 Cactus не може похвалитися надійністю. Наприклад, при пробігу 33 289 км у нього зламалася коробка передач.
У міні-кросовера Citroen C4 Cactus після перших 100 000 км пробігу фахівці виявили 34 проблемні точки. Його загальна оцінка – 4+.
Популярні зараз
В Україні критично низький рівень народжуваності, - Жолнович
У Мережі показали інтер'єр концепту позашляховика Kraz Chumak
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
2-е місце - Audi Q3 2.0 TDI quattro
Компактний кросовер Audi Q3 2.0 TDI quattro (тест розпочався у 2013 році) теж не вразив своєю надійністю. У нього виявили проблеми з коробкою передач і з вихлопною системою, зламалася оптика. Загалом люксовий Audi Q3 провалив тест на витривалість. У нього після перших 100 000 км пробігу виявили 42 проблемні точки. Загальна оцінка – 4-.
1-місце - Subaru XV 2.0D Exclusive
Перше покоління компактного кросовера Subaru XV з'явилося у 2011 році. Але цей автомобіль не вразив своєю надійністю. Серед дефектів були, наприклад, передчасно зношене зчеплення, корозія кромок деталей шасі, дефекти сидіння водія і незакріплені панелі, що призводило до дратівливих шумів. Після 100 000 кілометрів пробігу власник заявив, що цей кросовер виглядає так, ніби він проїхав у 2 рази більше.
У кросовера Subaru XV 2.0D Exclusive після перших 100 000 км пробігу фахівці виявили 44 проблемні точки. Його загальна оцінка – 4-.
Нагадаємо, раніше ми склали ТОП-5 кросоверів за ціною до 10 000 доларів із найнадійнішими двигунами.