Серед автомобілістів до цих пір не вщухають суперечки про те, які обороти найоптимальніші для двигуна. Одні впевнені в тому, що низькі обороти шкідливі, інші говорять про високі навантаження, коли стрілка тахометра йде в червону зону. Сьогодні ми розповімо, який діапазон оборотів мотора швидше за все вб'є мотор.
Загальновідомо, що на високих оборотах сильно збільшуються навантаження на двигун і коробку передач. Може збільшитися витрата масла на угар. Крім того, може перегрітися силовий агрегат, якщо забиті радіатори системи охолодження або дуже давно не міняли антифриз.
При тривалому русі на високих швидкостях, коли обороти двигуна від 4500 до 6000 об/хв, може вийти з ладу варіатор, так як там сильно нагріється робоча рідина.
Однак, низькі обороти теж таять в собі різні неприємності. Якщо вибирати більш високі передачі, 1000-1200 об/хв, виникає ситуація, коли мотор теж працює під підвищеним навантаженням.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
У такого мотора менше тиск в системі мастила, гірше заряджається акумулятор. Найгірше доводиться механічній коробці передач, де змащування шестерень відбувається розбризкуванням. У такій коробці передач виникає масляне голодування, що негативно позначається на підшипниках валів.
Якщо регулярно їздити на низьких оборотах, то двигун забивається відкладеннями і втрачає потужність.
Досвідчені водії намагаються їздити в діапазоні 1800-3000 об/хв. Якщо обороти падають нижче, можна скинути передачу. На трасі досить їхати зі швидкістю 100 км/год і іноді зупинятися.
Раніше ми розповіли як перевірити двигун при покупці б/в автомобіля.