Як відомо, надійні двигуни - це найпростіші агрегати. Ніяких турбонаддувів, безпосередніх вприськів і багатоциліндрових моторів. Але можна домогтися, щоб навіть примхливі силові агрегати відпрацьовували весь свій заявлений ресурс і перевищували його. Для цього не потрібно винаходити нічого складного...
Регулярне ТО
Деякі автомобілісти економлять на технічному обслуговуванні своїх машин, в результаті чого потім їм доводиться витрачати гроші на капремонт. А капремонт двигуна коштує дуже дорого. Як то кажуть, скупий платить двічі. Тому не уникайте рекомендацій по графіку технічного обслуговування, який ви знайдете в керівництві по експлуатації автомобіля або в сервісній книжці.
Заміна охолоджуючої рідини
Охолоджуючу рідину (тосол, антифриз) потрібно міняти кожні два або чотири роки, в залежності від моделі. У Hyundai Solaris, наприклад, згідно з регламентом технічного обслуговування, першу заміну охолоджуючої рідини проводять через 210 тис. км пробігу або 10 років. Подальші заміни цієї рідини проводять через 30 тис. км пробігу або через 2 роки.
Заміна масла
Прогрівання двигуна
Деякі автомобілісти починають рух без прогріву двигуна. Вони виходять з того, що, мовляв, сучасним моторам це не потрібно. Але це точно не збільшує ресурс силового агрегату. Якщо ви хочете, щоб мотор працював якомога довше, то трохи прогрівайте його перед початком руху. Особливо взимку.
Небезпечний порожній бак
Зустрічаються водії, які заради економії до останнього відтягують заправку паливом. Вони їздять на майже порожньому баку, заїжджаючи на АЗС тільки тоді, коли більше тягнути не можна. Вони вважають, що так можна заощадити. Насправді така манера водіння до добра не приведе. Може засмітитися паливна система з усіма наслідками, що випливають звідси. Тому потрібно не допускати спустошення бензобака.