Іржа з часом може з'явиться на кузові будь-якого автомобіля. Наприклад, якщо автовиробник заощадив на антикорозійному захисту. З невеликими плямами і іржавими вкрапленнями впоратися досить просто. Але що робити з корозією великого розміру?
В цьому випадку краще всього, звичайно, звернутися до фахівців. Однак, якщо у автомобіліста є відповідні навички та інструменти, то він може самостійно вирішити проблему.
На першому етапі потрібно зачистити металевою щіткою ділянку поверхні кузова з іржею. Зачищати слід ретельно, щоб не залишилося іржавих вкраплень.
На другому етапі шліфують проблемну ділянку за допомогою кола з абразивних матеріалів. В результаті зникають всі бульбашки фарби.
На третьому етапі проблемну ділянку кузова ошкурівають наждачним папером. Починають з паперу для грубих робіт (з великої «зернистістю»), а закінчують папером для фінального шліфування (з найдрібнішої «зернистістю»).
Наступний етап - цинкування пошкодженої ділянки. Тут починати треба з приготування цинкового розчину.
Після цього проблемну ділянку кузова покривають ґрунтовкою, наносять фарбу і захисний лаковий шар.