На українські дороги щорічно висипають величезну кількість солі і реагентів, які разом з водою, брудом і піском сприяють появі корозії на кузові автомобіля. Пофарбовані і оброблені поверхні можуть в тій чи іншій мірі протистояти іржі. А ось елементи вихлопної системи сильно страждають від таких впливів...
В останній «банці» глушника часто накопичується конденсат, який можна назвати безпосереднім винуватцем корозії. Тому досвідчені водії, приклавши незначні зусилля, помітно збільшують термін його служби.
У більшості сучасних автомобілів в випускний системі є спеціальні дренажні отвори. Через них виводиться конденсат. Якщо у вашої машини таких отворів немає, то їх можна зробити самостійно.
Деякі автомобілісти на цьому не зупиняються. Вони додатково обробляють випускну систему термостійким лаком, завдяки чому термін її служби збільшується в три рази. Головне, перед тим, як нанести захисний лак, не забудьте за допомогою металевої щітки прибрати бруд і іржу.