Турбодвигуни забезпечують відмінні динамічні характеристики і відрізняються низькою витратою палива. Однак, у них є і кілька мінусів. Сьогодні ми розповімо про те, які проблеми можуть взимку виникнути у наддувного мотора.
У холодну пору року важко уникнути холодного пуску двигуна. «Атмосферник» це переносить набагато легше, ніж турбомотор. А все через те, що у «атмосферників», особливо старих, блок циліндрів чавунний, а у турбодвигунів - алюмінієвий.
Також потрібно врахувати конструкцію деяких двигунів. Вона така, що силові агрегати обов'язково потрібно, хоча б недовго, прогрівати перед поїздкою. В іншому випадку, наприклад, у наддувного двигуна EA888 від Volkswagen починалася підвищена витрата масла, що призводило до капітального ремонту.
Крім того, під час довгої стоянки на морозі турбіна охолоджується, масло відстоюється. Значить, потрібен деякий час, щоб після запуску двигуна всі робочі поверхні деталей не відчували його дефіцит.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Якщо завести такий двигун і відразу поїхати, механізм турбіни через величезні навантаження при перепаді температур буде швидко зношуватися з усіма наслідками.
Тому турбодвигун в холодну пору року потрібно обов'язково прогрівати. Для цього цілком вистачить п'яти хвилин. Масло встигне поступити до всіх вузлів і агрегатів. Рух потрібно починати плавно, в спокійному режимі. Після того, як температура антифризу збільшиться до 90 градусів, а в салон піде тепле повітря, можна рухатися в звичайному режимі.
Досвідчені водії після поїздки дають мотору пару хвилин попрацювати на холостих обертах. Тоді масло, яке прокачується через турбіну, встигне її охолодити.
Раніше стало відомо, що Nissan почав продавати свій найменший і найдешевший кросовер Nissan Magnite. Його ціна виявилася навіть нижче, ніж очікувалося. У «базі» він коштує всього 6 900 доларів.