Кабінет міністрів України підтримав законопроект, який передбачає залучення приватних інвесторів до будівництва українських автодоріг. Це будуть дороги, за проїзд по яким автомобілістам доведеться платити.
Проект закону передбачає, що в концесію буде передаватися будівництво, ремонт і утримання доріг. Гроші будуть вкладати приватні інвестори, але держава обіцяє платити за інфраструктуру (в розстрочку протягом 20-30 років).
Якщо дорога не буде утримуватися відповідно до встановлених стандартів, то платіж інвестору з боку держави знизиться на відповідний розмір штрафів.
У концесію можуть передаватися дороги національного значення. Одночасно з платними дорогами повинні залишатися альтернативні безкоштовні шляхи в тому ж напрямку.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
За словами міністра інфраструктури Владислава Криклія, в рамках пілотного проекту в концесію планують передати 6 ділянок автодоріг загальною довжиною 1400 км.
Нагадаємо, в кінці 2020 року Кабмін затвердив максимальний розмір разової плати за проїзд по автомобільній дорозі, побудованої на умовах концесії. Власникам легкових автомобілів доведеться платити 0,023 євро за кожен кілометр.