Чи потрібно міняти свічки запалювання, якщо на них утворився коричневий “поясок“

Автор: Максимов Віталій

Згодом на свічках запалювання, на ізоляторі, утворюється тонкий коричневий поясок. Багато автовласників і навіть досвідчені механіки їх відбраковують. Експерт журналу «За кермом» розповів, чи правильно вони чинять...

Чи потрібно міняти свічки запалювання, якщо на них утворився коричневий “поясок“ - today.ua

Чому відбраковують такі свічки? Пояснюють це тим, що, мовляв, через коричневий поясок відбувається прорив газу. Через це виявляються пропуски займання, відповідно двигун троїть. Ось тому такі свічки і викидають.

Експерт ножівкою відрізав верхню частину корпусу у кількох свічок запалювання з коричневим пояском з різних двигунів. Виявилося, що поясок присутній тільки у верхній частині, а всередині його немає. Тобто ні про який прорив газів тут мова не йде.

Причина появи коричневого паска на ізоляторі полягає в тому, що в двигуні, в моторному відсіку присутні пари технічних рідин. Згодом вони накопичуються на ізоляторі і пригоряють.

Популярні зараз

Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників

Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal

Деякі українки отримають $1000 на розвиток бізнесу

Українські АЗС збільшили ціни на автогаз

Чи потрібно міняти свічки запалювання, якщо на них утворився коричневий “поясок“

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

Тому якщо двигун, наприклад, троїть, то причина полягає не в цьому коричневому паску.

Раніше ми розповіли про ознаки, за якими помітно, що ремінь ГРМ не доживе до планової заміни.

Головне