Згодом на свічках запалювання, на ізоляторі, утворюється тонкий коричневий поясок. Багато автовласників і навіть досвідчені механіки їх відбраковують. Експерт журналу «За кермом» розповів, чи правильно вони чинять...
Чому відбраковують такі свічки? Пояснюють це тим, що, мовляв, через коричневий поясок відбувається прорив газу. Через це виявляються пропуски займання, відповідно двигун троїть. Ось тому такі свічки і викидають.
Експерт ножівкою відрізав верхню частину корпусу у кількох свічок запалювання з коричневим пояском з різних двигунів. Виявилося, що поясок присутній тільки у верхній частині, а всередині його немає. Тобто ні про який прорив газів тут мова не йде.
Причина появи коричневого паска на ізоляторі полягає в тому, що в двигуні, в моторному відсіку присутні пари технічних рідин. Згодом вони накопичуються на ізоляторі і пригоряють.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Тому якщо двигун, наприклад, троїть, то причина полягає не в цьому коричневому паску.
Раніше ми розповіли про ознаки, за якими помітно, що ремінь ГРМ не доживе до планової заміни.