Настав час для заміни літньої гуми на зимову. Одні водії роблять це самостійно, інші звертаються на шиномонтаж. Здавалося б, немає нічого складного в сезонній заміні шин, проте багато хто все одно роблять непробачні помилки.
Зношені та дефектні шини
Досвідчені водії перед встановленням уважно перевіряють кожну шину. При тривалому зберіганні, особливо, якщо були допущені порушення, шини можуть отримати пошкодження, через що надалі збільшується ризик ДТП.
Іноді водії знаходять у протекторі старий цвях, який вони раніше не помітили.
Не забудьте перевірити знос шин. Якщо зношування не рівномірне, то краще в цьому випадку поставити нову гуму. Безпека найголовніше.
Корозія та пошкодження колісних дисків
Іноді шини монтують на пошкоджені диски, що може призвести до сумних наслідків. Найменше, що загрожує в цьому випадку - необхідність постійно підкачувати колесо. Якщо є корозія, її прибирають, диски зачищають, грунтують і зафарбовують.
Монтаж без пасти
Іноді недосвідчені водії при монтажі шини на диск використовують моторне масло або консистентні мастила. В результаті гуму починає роз'їдати. Для змащення потрібно застосовувати спеціальну пасту. У крайньому випадку - мильний розчин.
Малюнок протектора
При заміні шини переконайтеся, що вона орієнтована на диск правильно, а колесо встановлено на автомобіль з потрібного боку. А якщо ні, то погіршиться керованість машини, її стійкість на дорозі, що може призвести до ДТП.
Балансування
Балансувати колеса рекомендують після 10-15 тисяч кілометрів пробігу, але на практиці найкраще стежити за поведінкою автомобіля. Якщо після сезонної заміни шин протягом перших двох днів немає вібрацій, то балансування можна не проводити.
Якщо ви проїжджаєте за сезон більше 15 тисяч кілометрів, якщо минулого сезону ви почали відчувати вібрацію, але відклали балансування, якщо автомобіль потрапляв на високій швидкості в яму, то балансування обов'язкове.
Затягування болтів або гайок кріплення колеса
Деякі водії під час затягування колісних болтів і гайок використовують трубу, щоб збільшити важіль. Цього робити, звісно, не можна. Крім того, категорично не можна стрибати на балонному ключі (такі індивіди знаходяться).
Для затягування колісних болтів та гайок є динамометричний ключ та клацанні ключі з пневмоприводом.
Нагадаємо, раніше поліція розповіла, як треба їздити у дощову погоду, щоби не потрапити в ДТП.