У деяких автомобілях біля селектора автоматичної коробки передач є кнопка з зображенням сніжинки. Її активують взимку при складних дорожніх умовах. Але багато водіїв не можуть точно сказати для чого потрібен такий режим, і чи є від нього взагалі користь. Давайте розберемося...
Доводилося чути, що «сніжинка» не дає автомобілю пробуксовувати на старті і що вона обмежує робочі діапазони в цілях безпеки. Почасти це так і є.
Якщо включити зимовий режим АКПП, то агрегат трансмісії при початку руху починає свою роботу відразу з другої (або навіть третій) передачі. Це обмежує передачу крутного моменту на ведучі колеса. В результаті автомобіль буде починати рух більш плавно, без пробуксовки.
У багатьох коробках закладено робочий режим «1-2». Це потрібно при русі по раскіснувшей дорозі, під час спуску з гори. «Сніжинка» - протилежний варіант. При її активації АКПП починає свою роботу на одну-дві сходинки вище.
Зимовий режим АКПП корисний, але він не повинен бути постійно активований. У цьому випадку від нього буде користь.
Раніше експерти розповіли, як підготувати автомобіль до зими. Поради прості, але про них багато хто забуває.