Електричний позашляховик Mercedes EQG, який розробляє компанія Mercedes-Benz, отримає революційну акумуляторну технологію. Завдяки цьому він матиме великий запас ходу.
У батареї Mercedes EQG використовуватимуться аноди на основі кремнію. Поставлятиме їх американська компанія Sila Nanotechnologies. Матеріал "Titan Silicon" розробляли кілька років, і тепер він з'явився у продажу.
Електричний позашляховик Mercedes EQG стане першим автомобілем, у батареї якого використовуються аноди на основі кремнію, а не графіту. Компанія Sila Nanotechnologies стверджує, що у електромобіля з анодами на основі кремнію запас ходу приблизно на 20% більший, ніж у електрокарів з анодами на основі графіту. Крім того, аноди на основі кремнію дозволяють помітно збільшити швидкість заряджання батареї.
Ще одна перевага матеріалу компанії Sila полягає в тому, що він безпечніший для навколишнього середовища. На етапі створення матеріалу Titan Silicon виробляється на 50-75% менше СО2, ніж при створенні матеріалу з графітом.
Популярні зараз
У Мережі показали інтер'єр концепту позашляховика Kraz Chumak
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Sila Nanotechnologies розраховує, що до 2028 року приблизно в 1 млн електромобілях буде використовуватися для батарей матеріал "Titan Silicon". Першим стане Mercedes EQG.
Про те, що у знаменитого класичного позашляховика Mercedes-Benz G-Class з'явиться повністю електрична версія, стало відомо кілька років тому. У 2021 році публіці показали концепт цієї новинки – Mercedes EQG.
Очікується, що електричний позашляховик Гелендваген у продажу з'явиться у 2024 році. Його силова установка складатиметься із чотирьох електромоторів. Їхня загальна потужність буде дуже великою. Запас ходу становитиме близько 480 км.
Голова ради директорів Mercedes-Benz Group Ола Калленіус раніше повідомив, що у електричного позашляховика Mercedes EQG буде "феноменальна продуктивність" на дорозі та бездоріжжі. Це означає, що електричний Гелендваген збереже відмінні позашляхові якості, які характерні для стандартної версії із двигуном внутрішнього згоряння. І, звичайно ж, він матиме такий же "квадратний" дизайн, як і класичний Гелендваген.
Скільки коштуватиме електричный позашляховик Mercedes EQG? Це поки що не відомо. Враховуючи те, що Mercedes G-Class із двигуном внутрішнього згоряння коштує приблизно від 139 900 доларів, то його електрична версія коштуватиме приблизно 150-175 тисяч доларів.
Нагадаємо, раніше компанія Mercedes-Benz показала оновлений хетчбек Mercedes B-Class.