В Україні приблизно в кінці травня почне діяти пільговий період розмитнення автомобілів на єврономерах. Він триватиме 180 днів. Однак, експерти AUTO-Consulting вважають, що далеко не всі «євробляхери» зможуть скористатися пільгами по розмитненню і що закони 4643-д і 4644-д проблему «євроблях» не вирішать.
На думку експертів AUTO-Consulting, у власників автомобілів на іноземній реєстрації, які захочуть скористатися пільговим періодом розмитнення, можуть виникнути три основні проблеми.
По-перше, у «євробляхерів» немає купчої (інвойс), так як вони купують автомобілі за дорученням. Значить, потрібно буде знайти реального власника машини і переконати його оформити купівлю-продаж. Але це може бути зробити дуже складно.
По-друге, так як справжній власник автомобіля на єврономерах знаходиться за кордоном, то «євробляхеру» доведеться виїхати з України і спробувати його знайти. І тут відразу кілька проблем, які пов'язані з карантином, закриттям кордонів і органів влади.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
По-третє, деякі користувачі «євроблях» не знайдуть колишніх власників свого «залізного коня» і не зможуть зняти його з обліку, і оформити з ним купчу. Також є ризик, що за купчу запросять надто велику ціну.
Раніше стало відомо, коли власники автомобілів на іноземній реєстрації зможуть на пільгових умовах їх легалізувати.