Автовиробники постійно покращують ремінний та ланцюговий привід газорозподільного механізму, тому до цих пір не вщухають суперечки, який з них краще. Переваги і недоліки є у кожного. Сьогодні ми розповімо, чому багато експертів вважають ремінь ГРМ надійніше ланцюгового приводу.
Почнемо з того, що ланцюговий і ремінний привід ГРМ за своєю конструкцією сильно відрізняються один від одного. Ремінь знаходиться зовні двигуна, а ланцюг встановлений в середині мотора.
Здавалося б, що в цьому такого особливого? Але насправді розташування має дуже велике значення. Справа в тому, що стан ланцюга можна контролювати, тільки розібравши частково двигун, а за ременем можна легко спостерігати.
Крім того, експерти відзначають, що ресурс ременя не залежить від якості моторного масла, а ланцюг до нього чутливий, адже він їм змащується.
Популярні зараз
Військовий аналітик помітив цікаву деталь у новому відео Путіна: “Не може поворухнути руками“
Україна значно випередила Європу в затратах на оренду житла, - ЛУН
Ще один важливий нюанс полягає в тому, що в двигуні з ланцюговим приводом виникають складні коливання. Для їх гасіння ставлять пластикові пластини. Вони також виконують роль натяжителей. Згодом пластикові пластини зношуються, а ланцюг витягується. Помітити це можна, тільки якщо розібрати мотор.
Якщо в дорозі порветься ремінь ГРМ, то його можна за 3-4 години замінити на автосервісі. А якщо ланцюг перескочив на зуб або два, то доведеться розбирати мотор.
Раніше ми розповіли, як перевірити двигун при покупці б/в автомобіля.