Автовиробники зараз оснащують автомобілі різними системами допомоги водієві. Але деякі з них можуть бути не просто марними, а й навіть небезпечними. Експерти журналу "За кермом" вважають, що найнебезпечніший електронний помічник водія – система утримання у смузі руху.
Здавалося б, що такий електронний помічник приносить водіям лише користь. Проте, з такою системою водії у 12 разів частіше відривають обидві руки від керма на ходу – для користування смартфоном. Така технологія ще недосконала, тому часто "втрачається" розмітка або край дороги, що збільшує ризик ДТП.
За даними експертів німецької організації TÜV, система утримання у смузі з роками втрачає початкову точність. Природний знос, пошкодження при ДТП, заміна вітрового скла призводять до порушення калібрування камер та помилок. В результаті на автомобілях віком 5-10 років система поводиться не так, як на нових.
Прогнозується, що в Європі до 2029 року відбудеться близько 800 тисяч аварійних ситуацій через проблеми з системою утримання у смузі руху.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Експерти радять регулярно перевіряти систему утримання у смузі руху, і якщо виникне потреба, то замінити її. Ось тільки поки що немає методики перевірки…
Нагадаємо, раніше експерти назвали 10 автомобілів, які можна купувати навіть з великим пробігом, такі вони надійні.