Компанія Mercedes-Benz офіційно презентувала електричний позашляховик Mercedes G-Class. Він зберіг традиційний "квадратний" дизайн класичного Гелендвагена, але отримав чотири електромотори та запас ходу в 795 км.
Про те, що Mercedes-Benz розробляє електричний Mercedes G-Class, стало відомо у 2021 році. У 2022 році німецький автогігант показав концепт цього позашляховика з електричною силовою установкою. І ось нарешті відбулася офіційна презентація серійного Mercedes-Benz EQG.
Якщо бути точнішим, то на фотографіях ми бачимо Mercedes-Benz G580 з технологією EQ Technology, тобто з електричною силовою установкою. У дизайні кузова практично нічого не змінилося, змінилися лише деякі окремі елементи (наприклад, з'явилася закрита решітка радіатора). Натомість у технічній "начинці" відбулися дуже серйозні зміни.
Замість двигуна внутрішнього згоряння Гелендваген тепер оснащується електричною силовою установкою. Вона складається з чотирьох електромоторів (по одному на кожне колесо) загальною потужністю 579 к.с. (це на 2 кінські сили більше, ніж у спортивного AMG G63) та акумуляторної батареї на 116 кВтг. З таким акумулятором у електричного G-Class запас ходу складає 795 км. Це за європейським тестовим циклом випробувань електромобілів WLTP. Батарею за допомогою швидкого заряджання можна зарядити з 10 до 80% за 32 хвилини.
Популярні зараз
Зеленський зробив заяву про втрати ЗСУ у війні з Росією
Українців, які отримають “1000 грн Зеленського“ за кордоном, змусять повернути гроші
Зеленський готовий запросити Росію на другий Саміт миру
Десятки тисяч українських домогосподарств отримають грошову допомогу від ЄС
Електричний Гелендваген до 100 км/год розганяється за 4,6 секунди. При цьому він зберіг відмінні позашляхові характеристики, якими відомий класичний Mercedes G-Class із двигуном внутрішнього згоряння. Наприклад, Mercedes-Benz EQG може піднятися на схил до 35 градусів.
Якщо сісти до салону Mercedes-Benz EQG, то відразу навіть не скажеш, чим він відрізняється від салону класичного Гелендвагена. Там бачимо звичайні 12,3-дюймові сенсорні екрани. Існує функція "Прозорий капот", як і стандартного G-Class. Активація цієї функції дозволяє водієві бачити ділянку дороги, яка зазвичай прихована капотом (завдяки радару та камері кругового огляду).
Очікується, що Mercedes-Benz почне продавати електричний позашляховик Mercedes-Benz EQG наприкінці 2024 року. Скільки він коштуватиме – ще не відомо. Зрозуміло, що дорожче, ніж класичний Гелендваген із двигуном внутрішнього згоряння. З чуток, у Німеччині він коштуватиме від 142 000 євро. Спочатку покупцям запропонують спеціальну версію позашляховика Edition One.
Нагадаємо, раніше ми склали ТОП-5 найкращих автомобілів Mercedes-Benz E-Class за ціною від 2000 доларів.