Деякі автомобілісти заради економії не поспішають заправляти машину, адже коли спалахує контрольна лампа низького рівня палива в баку ще залишається кілька літрів. Вони їздять на майже порожньому баку, заправляючись, тільки коли вже немає іншого виходу. Тим самим вони завдають серйозної шкоди паливній системі.
Якщо палива в баку занадто мало, то збільшується навантаження на паливний нанос. Йому доводиться збирати на дні залишки бензину або дизеля.
Крім того, чим менше в баку палива, тим слабкіше подача горючої суміші в циліндри. Це негативним чином позначається на ресурсі паливних форсунок. У цьому випадку вони живуть недовго.
Ситуація може бути ще гірше, якщо їздити взимку на майже порожньому баку. Справа в тому, що при холоді на стінках бака збирається конденсат, який потім осідає на дні. Разом з конденсатом змивається бруд. Все це потрапляє в паливну систему і двигун, в результаті чого може знадобитися його капітальний ремонт. А капітальний ремонт силового агрегату обходиться дорого.
Популярні зараз
Названо тарифи на газ з 1 травня: інформація від усіх постачальників
НБУ оголосив про масове закриття банківских відділень
Як накопичити заощадження за мінімальної зарплати: лайфхак для українців
У Нафтогазі зробили заяву з приводу масштабної аварії на газопроводі: що буде з постачанням газу
Якщо бензобак металевий, то через конденсат може початися корозія з усіма наслідками, що випливають звідси.
Також потрібно згадати про те, що рідина, яка утворюється при конденсуванні, може замерзнути, і через це автомобіль не заведеться. Якщо вперто повторять спроби, то з паливним наносом можуть виникнути проблеми.
Як бачите, існує багато причин, чому не потрібно їздити на порожньому бензобаку. Заправляйтеся, коли бак заповнений ще хоча б на чверть обсягу.