Зараз водії починають міняти літні шини на зимові. При сезонній заміні шин потрібно обов'язково контролювати знос гальмівних колодок, адже від них залежить життя водія і пасажирів. Сьогодні ми розповімо, що обов'язково потрібно зробити з гальмівними колодками при перевзуванні коліс.
Зазвичай гальмівні колодки потрібно змінювати після 30-60 тисяч кілометрів пробігу. Однак, в залежності від, наприклад, умов експлуатації їх потрібно міняти навіть частіше, ніж рекомендує виробник (якщо короткі пробіги, часті пуски при низьких температурах, повне завантаження, часті міські поїздки з пробками, їзда в горах, висока запиленість, висока температура повітря).
Крім того, частіше міняти колодки потрібно, якщо водій любить лихачити, і, який, значить, часто різко гальмує. В таких режимах у справній гальмівної системи внутрішня колодка може почати сточуватися набагато швидше зовнішньої.
Колодки потрібно обов'язково замінити, якщо у них робоча поверхня становить всього 3-4 мм товщини. Пам'ятайте, чим менше товщина накладки, тим швидше відбувається її подальший знос.
Досвідчені водії знають, що при заміні гальмівного диска потрібно міняти і колодки. Врахуйте, що колодки потрібно змінювати на обох колесах однієї осі, інакше ефективність гальмування буде сильно відрізнятися.
Крім того, досвідчені водії знають, що при заміні колодок потрібно перевірити всю гальмівну систему. При необхідності змінюють шланги, супорти, рідину та ін.
Раніше ми розповіли, як перевірити двигун при покупці б/в автомобіля.