Багато автомобілістів впевнені, що чим з меншою швидкістю вони будуть їздити, тим довше прослужить двигун. Насправді робота мотора на низьких оборотах не менш шкідлива для нього, ніж на максимальних...
Останнім часом в нашій країні стало мало місць, де можна розігнатися. К не дуже якісним дорогам додалися камери автофіксації порушень ПДР, скоро з'являться поліцейські «фантомні» патрулі, які під час руху таємно стежитимуть за швидкістю автомобілів.
Проте, за містом все ще можна дати двигуну попрацювати на повну потужність. Однак, є водії, які вважають за краще їздити на невеликій швидкості, і не заради безпеки, а з практичних міркувань.
Але через низькі обороти збільшується навантаження на двигун. У нього можуть початися проблеми, якщо погано працює система охолодження.
Невеликого обсягу мотори, але з високими показниками крутного моменту і потужності, на низьких оборотах схильні до детонації. Через це може прогоріти прокладка головки блоку циліндрів або з'явитися корозія стінок циліндрів і дна поршня.
Крім того, якщо зловживати низькими оборотами, то в камерах згоряння з'явиться нагар, тверді відкладення з усіма звідси наслідками.
Раніше експерти розповіли, як заводити справний двигун в сильний мороз без буксира і «штовхача».