Сучасні коробки передач переважно менш надійні, ніж раніше. Коробка передач - другий за ціною та значенням агрегат автомобіля після двигуна, тому важливо знати їх переваги та недоліки. Експерти журналу "За кермом" розповіли про те, яку коробку передач – автоматичну чи варіатор – легше перегріти.
Доведено, що варіатор гріється менше ніж автоматична гідромеханічна коробка передач. Багатоступінчаста коробка постійно перебирає передачі вгору і вниз. При цьому використовуються фрикціони, що призводить до нагрівання.
На відміну від автоматичних коробок, у варіаторі немає передач. Щоправда, ремінь варіатора при терті теж виділяє тепло, але не так багато, як фрикціони автоматичних коробок. Це означає, що легше перегріти автомат, ніж варіатор.
У місті ризик перегріти автоматичну коробку передач більше, ніж варіатор. Причина – рваний темп руху. А ось за постійної рівної швидкості автомобіля варіатор з автоматом рівні. Чому? Справа в тому, що заблокований гідротрансформатор майже не виділяє тепло.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Таким чином, експерти журналу "За кермом" вважають, що легше перегріти автоматичну коробку передач, а не варіатор. І це незважаючи на те, що варіатор значно примхливіший, ніж усі інші коробки передач. Це потрібно враховувати власникам автомобілів із "автоматом".
Нагадаємо, для того, щоб не було проблем з варіатором, потрібно дотримуватися спокійного стилю водіння, без різких ривків, своєчасно змінювати робочу рідину.
Раніше ми розповіли водіям, як правильно вибрати б/в автомобіль.