З кожним роком все більше автолюбителів віддають перевагу машинам з автоматичною коробкою передач. Але у неї є не тільки переваги, а й недоліки. Сьогодні ми розповімо, які неприємні сюрпризи може піднести взимку АКПП.
Проблема може бути при запуску двигуна. Якщо у машини сів акумулятор або зламався стартер, завести її з «штовхача» не вийде. В іншому випадку можна пошкодити трансмісію.
Можна спробувати зарядити АКБ за допомогою проводів для прикурювання, але через це можуть з'явитися проблеми з електронними системами автомобіля. А заміна згорілих електронних схем буде коштувати дорого.
Наступна проблема - прогрів «коробки» на морозі. АКПП вимагає обов'язкового прогріву робочої рідини, але на холостому ходу це зробити неможливо. Вона гріється тільки в русі. Якщо відразу почати газувати, то неминучий підвищений знос коробки.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Крім того, потрібно врахувати, що міняти робочу рідину в автоматичній коробці передач потрібно частіше, ніж в "механіці".
Ще одна проблема полягає в тому, що на автомобілі з АКПП складніше вибратися зі снігової пастки. Звичайно, в останні роки зими в нашій країні не можуть похвалитися великою кількістю снігу, але іноді все-таки трапляються сильні снігопади. На "механіці" можна виїхати враскачку зі снігового полону, а «автомат» не може так само швидко перемикати передачі. До того ж не дуже просто швидко перевести селектор з ручного режиму до положення R.
Потрібно врахувати ще й те, що при довгому буксованню в снігу автоматична коробка передач може перегрітися, що негативно позначиться на її ресурсі.
Раніше експерти розповіли, для чого потрібна кнопка з зображенням сніжинки біля селектора автоматичної коробки передач.