Today.ua

ТОП-5 кросоверів з майже вічними 2-літровими двигунами

У 2,0 л двигунів загалом більше ресурс, ніж у 1,6 л моторів, до того ж вони забезпечують кращу динаміку та впевненість при обгонах. Тому сьогодні ми розповімо про 5 кросоверів із майже вічними 2,0 л двигунами. Під словом "вічні" ми маємо на увазі здатність проїхати без капремонту приблизно 400 тисяч км.

Mitsubishi ASX

Кросовер Mitsubishi ASX (див. фото вгорі) оснащується двигуном 4B11, який розроблений інженерами компаній Mitsubishi та Hyundai. Заявлено ресурс у 250 тисяч кілометрів. Насправді ресурс сягає 400 тисяч кілометрів. При перегрівах можливі тріщини в головці блоку циліндрів і основі випускного колектора, тому потрібний контроль робочої температури та рівня мастила.

Nissan Qashqai

2,0 л двигун MR20DE працює разом із варіатором JF011E/JF016E, але є й механічна коробка передач. Цей мотор вимогливий щодо обслуговування, але 300 тисяч кілометрів до капремонту здебільшого витримує. З недоліків – швидкий розвиток надмірної витрати мастила. Ланцюг ГРМ може розтягнутися до 100-120 тисяч км. Мастило рекомендують міняти приблизно через кожні 8000 км пробігу.

Renault Duster

Двигун F4R з чавунним блоком працює разом із механічною або чотириступінчастою автоматичною коробкою передач. Це простий в експлуатації та ремонті силовий агрегат. Але масложер іноді розвивається до 100 тисяч км. Фазорегулятори частише не доживають до 100 тис. км. Потрібно час від часу прочищати дросельні заслінки та паливні форсунки. Без капремонту може проїхати приблизно 400 000 км.

Mazda CX-5

Цей японський кросовер оснащується двигуном PE-VPS лінійки Skyactiv, який дуже економічний. Силовий агрегат вимогливий до якості палива та мастила. Рекомендуємо стежити за рівнем мастила. Mazda каже, що ресурс цього двигуна складає 300 тис. км. Насправді, може бути більше.

Toyota RAV4

У лінійці двигунів Toyota RAV4 є 2,0 л двигун 3ZR-FE. Його ресурс може становити 300–350 тисяч км. Якщо вчасно усувати проблеми у вигляді, наприклад, недовговічної водяної помпи, а також промивати дросельну заслінку. Підвищена витрата мастила може початися приблизно вже при 30-50 тис. км пробігу.

Нагадаємо, раніше експерти назвали 5 кросоверів, які можна купувати навіть із великим пробігом.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ