4 омани, чому не можна бак заправляти під зав'язку

Автор: Максимов Віталій

Багато автомобілістів вважають, що не можна заправляти під зав'язку бак. Колись давно це було в якійсь мірі справедливо. З сучасними автомобілями все інакше. Сьогодні ми розповімо про міфи, чому не можна заправляти повний бензобак, в які пора вже перестати вірити.

4 омани, чому не можна бак заправляти під зав'язку - today.ua

1. Повний бак виведе з ладу систему вентиляції

Деякі автомобілісти вважають, що так як паливний бак сучасного автомобіля має складну систему вентиляції, то при заправці під пробку система вентиляції може вийти з ладу. У теорії при повному баку дійсно можливе проникнення зайвого бензину в адсорбер, якщо він знаходиться нижче заливної пробки. Але електронна система управління двигуном організовує його поступове спалювання в циліндрах.

2. Через повний бак більше витрачається палива

Дійсно, чим більше вантажу везе автомобіль, тим більше він витрачає палива. Але в даному випадку це не дуже помітно. Краще прибрати з багажника непотрібні речі, які чомусь возять багато водіїв.

3. Повний бак швидше випаровується

Почнемо з того, що баки герметичні. Але в будь-якому випадку випаровування палива ніяк не пов'язане з його кількістю. На випаровування палива може впливати температура і тиск. Якщо мова йде про насичені пари, які можуть вирватися назовні при відкриванні пробки, то їх дуже мало. А поверхня палива у повного і напівпорожнього бака практично однакова.

Популярні зараз

Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників

Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal

Деякі українки отримають $1000 на розвиток бізнесу

Українські АЗС збільшили ціни на автогаз

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

4. Повний бак пожежонебезпечний

Як ми вже говорили, сучасні баки герметичні. Звичайно, якщо припустити наявність витоку палива, то повний бак буде витікати довше, ніж напівпорожній. Але це привід полагодити авто, а не частіше відвідувати заправки.

Раніше експерти розповіли, як не допустити великої витрати палива в холодну пору року.

Головне